Byg bro til fremtidens salg

Byg bro til fremtidens salg

De senere år er der sket store fremskridt indenfor marketing, hvor meget er blevet digitaliseret. Men hvordan står det til med udviklingen af salget?

Mange sælgere udøver stadig transaktionelt salg, og slipper afsted med det – lidt endnu. Indkøbernes ændrede adfærd vil fremadrettet stille krav til udvikling af salgsprocesserne, men også til organisationens topledelse, salgsledelse og sælgernes måde at sælge på. Foredraget givet et bud på fremtidens salg.

Fremtidens vindere bliver de salgs- og marketingorganisationer der allerede nu formår at sætte en proces i gang, så de succesfuldt kan håndtere den emergerende nye virkelighed. Succes måles her i bedre bundlinje og tættere kunderelationer. Men HVORDAN gør man ovenstående? Kom og hør om dette.

Kort og godt

Kan bookes

mandag 29/4 formiddag
mandag 29/4 eftermiddag
tirsdag 30/4 formiddag

Kan bookes i

Nordjylland
Syddanmark
Midtjylland

Teknisk udstyr

Whiteboard eller flipover samt projecter til powerpoints

Emne

Kultur og Samfund
Teknologi og Innovation

Målgruppe

Voksne
Unge

Varighed

1-2 timer

Forsker

Poul von Wowern

Ansættelsessted

VIA University College

Titel

Adjunkt / Lecturer