Få mest ud af omnichannel og data som lille eller mellemstor virksomhed

Få mest ud af omnichannel og data som lille eller mellemstor virksomhed

Omnichannel er en betegnelse for en bestemt måde at arbejde med kundedata på, der skal sikre en ensartet kundeoplevelse samtlige af en virksomheds kommunikationskanaler.

Ofte står især SMV-virksomheder over for udfordringer, da virksomhederne indsamler store mængder af data om deres kunder, men ikke ved, hvad de skal gøre med denne data - eller hvilke data, som kan give virksomheden og særligt kunden værdi.

Det forskningsprojekt, du kan høre om til dette online-event har via et casestudie undersøgt den østjyske virksomhed Rhanders, som har arbejdet succesfuldt med omnichannel siden CEO Rina Hansens’ overtagelse af virksomheden i 2019.

Formålet med casestudiet var, at andre SMV’ere kan lade sig inspirere af Rhanders’ indsatser med at implementere omnichannel som en del af virksomhedens strategi og tilpasse dem deres virkelighed.

Efter oplægget vil du være inspireret til at få mere ud af omnichannel og data som lille eller mellemstor virksomhed.

Oplægsholderen er Gregers Oggesen, der står bag forskningsprojektet og til daglig er lektor og studiekoordinator på Erhvervsakademi Dania.

Tilmelding og praktisk:

Oplægget er arrangeret af Erhvervsakademi Dania og foregår online. Det er gratis og åbent for alle. 

Det foregår på Zoom, og det direkte Zoom-link finder du ved at klikke her - eller ved at klikke 'Læs mere' nederst på siden.

Foto: Gerd Altmann/Pixabay

Kort og godt

Online
tirsdag 23/4 08:30-09:05

Fagområde:

Teknologi og Innovation

Hvad:

Foredrag

Hvem:

Voksne

Hvor:

Midtjylland