For arrangører 2025

For arrangører 2025

Velkommen til jer, der vil arrangere events og foredrag under Forskningens Døgn 2025. På siden her finder I tidsfrister og materialer, I får brug for i jeres planlægning.

Forskningens Døgn 2025

I 2025 kører festivalen ugen efter påske. Vi åbner tirsdag den 22. april og har events og foredrag til og med søndag den 27. april 2025.

Nyt fra sekretariatet

Vi anbefaler, at l abonnerer på vores nyhedsbrev, så I løbende kan få nyt om årets festival, blive mindet om tidsfrister osv.

Inspiration og obligatorisk læsning

Tidsfrister 2025

Puljemidler - tilskud til events

  • Opslag om puljemidler offentliggøres i oktober 
  • Ansøgningsfristen for puljemidler er den 23. januar 
  • Svar på ansøgninger forventes inden den 14. februar
  • Udbetaling af puljemidlerne forventes inden udgangen af august. 

Beskrivelse af events og foredrag i program

Alle events og foredrag, der afholdes i forbindelse med Forskningens Døgn, skal oprettes i Forskningens Døgns program. Hvis eventen eller foredraget er lukket, og kun er for inviterede, skal det ikke oprettes i programmet.

  • Frist for at beskrive og indtaste event og arrangørprofiler er 3. marts 
  • Offentliggørelse af Forskningens Døgns program sker 15. marts 

Vær obs på at overholde fristen den 3. marts, så vi kan nå at læse jeres eventbeskrivelse og få den med i programmet.

Bestil en Forsker

  • Foredragskataloget offentliggøres løbende fra januar til 7. februar 
  • Vi åbner for bestillinger af foredrag 7. februar 
  • Foredragskataloget lukker for bestillinger 14. marts.
  • Husk at kopiere foredragsbeskrivelser inden den 14. marts, hvor kataloget lukker.
  • Og husk at markedsføre foredraget i god tid og med logoet for Forskningens Døgn.

 


Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål, der drejer sig om jeres event, næste års Forskningens Døgn osv., er du velkommen til at kontakte Sekretariatet for Forskningens Døgn på e-mail: forsk@ufm.dk

Du kan også ringe til projektleder Lotte Holm, tlf. 7231 8075.